sobota, 20 maja 2017

Seducing girls

We wcześniejszym zestawieniu pojawili się badboys, a teraz przedstawię wam badgirls, które są bardzo niegrzeczne, no może nie do końca, ale teledyski ukazują kobiecość. Oczywiście to zostaje przekazane w choreografii, podczas której dziewczyny mają skąpe ubrania. W tym zestawieniu możecie się spodziewać się naprawdę mocnych scen i tekstów, które nie polecam tylko po prostu przedstawiam, że takie rzeczy też się pojawiają. Nie wszystkie girlsbandy są słodkie i urocze w zupełności...

10. Mamamoo "Decalcomanie"


Przy tej piosence zacznę, że oryginalny i pierwotny teledysk został uznany, że nie odpowiedni w przekazie. Sceny przemocy seksualnej (niby) i pocałunków, były tymi najgorzej odbieranymi. Dodam również, że tekst mówi o właśnie ogromnym pożądaniu i namiętności.

 "Puk Puk
Już to przewidziałam
Kobiety mają szósty zmysł
To już się stało
W tajemnicy spędzimy razem północ.

W tym czasie
Puk Puk
Od ostatniego lata,
Jak dojrzewająca dziewczyna
Śniłam o romansie noc i dzień
Czekałam na dzisiejszy dzień, oh tak
Oh, komórka jest wyłączona, płytki oddech
Tajemnicze przyjęcie, rozwinięty czerwony dywan
Witam u mnie, puk puk
Ręce nad góry,
Klaszcz."

9. EXID "Every night"


Zaczynając oglądać teledysk pomyślicie, że to jakieś wampirzyce (a pro po tego czerwonego płynu, który ważą) oraz sceny plucia szampanem są obrzydliwe. Ależ oczywiście, że coś w tym jest i to wszystko przez faceta. Najbardziej zastanawiające są tek papryczki na końcu.

 "Zawsze kiedy czuję twoje pocałunki i miłość, skarbie
Za każdym razem myślę, że dziś to już ostatni raz,
Lecz to nie jest takie łatwe
Zawsze kończy się tak samo
Moje serce mięknie, kiedy do mnie dzwonisz"


"Dzwoni znajomy telefon i słyszę znajomy głos
Mrużę wciąż zaspane oczy, wstaję i znów wzdycham ciężko
O tej porze zawsze powinnam być Kopciuszkiem
Mogę być w tarapatach, bo zgubiłam swój szklany pantofelek
Nasza znajomość jest niczym strome schody
Więc nie mam pojęcia jak zejść na dół"

8. AOA "Confused"


Cały teledysk to tylko choreografia, ale jaka? Te aniołki, to kocice, diablice, które wiedzą jak się ruszać,  by zwrócić na siebie uwagę.

"Jestem przez ciebie zdezorientowana, dlaczego ciągle wciąż to robisz? Jestem zdezorientowana, kiedy cię widzę
Dlaczego sprawiasz, że jestem zdezorientowana? Bez niczyjej wiedzy?
Przychodzisz i odchodzisz, moje serce jest ciągle woo woo woo
Jestem przez ciebie zdezorientowana, dlaczego ciągle wciąż to robisz? Jestem zdezorientowana, kiedy cię widzę
Dlaczego sprawiasz, że jestem zdezorientowana? Bez niczyjej wiedzy?
Dzisiaj znowu płyną łzy"

"Hej chłopcze
Daj mi trochę pewności, proszę, bądź szczery
Dlaczego ciągle mnie dezorientujesz chłopcze
Wciąż kręcisz się naokoło mnie, nie mogę cię zatrzymać
Moje serce przez ciebie bije, bum bum
Wciąż o tobie myślę w tą noc
Bardziej brutalnie mnie odrzuć, żebym mogła wymazać cię z mojego serca"

7. Sistar "Alone"


Dziewczyny w piosence mówią o miłości, która niby jest, ale w niej nadal czują się samotne i tak naprawdę są samotne. Dodajmy choreografię i mamy ponętny teledysk, a czy nie jest seksowne, gdy kobieta mówi, że jest samotna cały czas.

"Nabrałam się na Twe słodkie słowa
Teraz samotnie staczam się, staczam się
Nie powinnam była cię spotkać
Nie wiedziałam, że tak się to potoczy
Jak mogło to skończyć się tak łatwo?

Dlaczego ponownie jem w samotności?
Oglądam telewizję samotnie
Śpiewam samotnie i płaczę, płaczę
Odszedłeś, żałowanie jest zbędne
Dzisiaj znowu jestem sama"

6. Girl's Day "Something"


Kolejna piosenka o samotności i kłamstwach. Sama piosenka i choreografia jest często coverowana przez grupy kobiece, jak i męskie i każde z nich jest warte uwagi. Stwierdziłabym nawet, że jest ona najczęściej wykorzystywana przez inne zespoły, taką popularnością się szczyci.

 "Nie kłam kolejny raz patrząc prosto w moje oczy.
Jestem już zmęczona swoją samotnością.

Nagle się zmieszałeś i zabrakło Ci słów,
To do ciebie niepodobne.
Dlaczego czuję od Ciebie obcy zapach?
To wszystko nie może być dziełem przypadku."

"Tylko ja nie wiedziałam co tu się święci.
Czuję tu wyraźnie, coś przede mną ukrywasz.
Twoje kłamstwa są zbyt oczywiste, to koniec.
Nie zaprzeczaj, nie ukryjesz tego przede mną, zamilcz."

5. Miss A "Hush"


Choreografia na wysokim poziomie z nutka tajemniczości i zbliżeń na pokerowe twarze dziewczyn w tym wideo. Jeśli chodzi o tekst to cały czas się powtarza i mówi o pożądaniu.

"Słyszę twój oddech yeah
Moje ciało się roztapia yeah
Nie mogę tego znieść yeah
Nie mogę tego powstrzymywać yeah

Brak mi tchu
Nie mogę jasno myśleć
Nie mogę tego kontrolować, tracę kontrolę
Co jest ze mną nie tak?
Szybko szybko chłopcze
Pragnę cię

Całuj całuj całuj kochanie
Sza sza sza kochanie
Odrobinę bliżej, mocno mnie obejmij
Daj mi to, daj mi to och
Chodź do mnie, chodź do mnie och
Daj mi to, daj mi to och
Sekretne przyjęcie"

4. Sunmi "24 Houers"


Ogólnie piosenka mówi o tym, że doba to za mało na rozkosze i namiętności (w łóżku), gdy są razem. Choreografia, która też jest często coverowana oraz dziewczyna o zabójczym wyglądzie.

 "Czas płynie tak szybko
Dzień z Tobą jest jak 1 minuta
Oszaleję (szkoda, szkoda)
Kiedy idę do Ciebie, kiedy biegnę
Kiedy muszę odejść, moje nogi nie chcą iść
Nie zostawią Cię (szkoda, szkoda)"

"Kiedy nasze ręce się dotykają
Elektryczność rozprzestrzenia się po całym ciele
Zamykam oczy, co mam zrobić?
(oszaleję, oszaleję)
Im więcej piję, tym bardziej jestem spragniona
Im więcej smakuję, tym więcej moje ciało poszukuje
Wpadam w Ciebie
(oszaleję, oszaleję)"

3. Stellar "Vibrato"


Im dłużej oglądam te teledyski, tym bardziej nie wiem co mam napisać, dlaczego te właśnie wybrała do tej kategorii, bo to co się dzieję w nich trzeba po prostu zobaczyć, bo opisać się nie da (pojąć w sumie też)

"Ludzie mówią, że jestem jak kwiat, który rozkwitł w lodzie
Wiem, że oni mnie pragną, ale skończą z zimnymi dłońmi, co zrobić?
Wchodzą na mnie ostro jak kryształ
Myślą, że to proste nie wiedząc niczego
Przeszkadzają mi, ups

Ale teraz mam w sobie dużo ciepła
Moja aura powoli topnieje
Nie czuję się dobrze, to jest dziwne przez Ciebie
O mój Boże"

2. Hyuna "Because I'm the best"


To zestawienie nie mogło by się pojawić bez niej, powiedziałbym, że królowej tego typu piosenek. Ten duet (tak to jest duet z Ilhoon z BTOB) to bardzo dużo wyuzdania? Hyuna jest chyba pierwszą koreańską artystką, która nie wstydzi się występować w teledyskach z odsłoniętym dekoltem lub w staniku, co rzadko się zdarza w tej kulturze.

"A to dlatego, że jestem najlepsza
Dlatego, że jestem ładna
Dlatego, że wszyscy czują zazdrość
Skarbie jestem zła cały dzień
A to dlatego, że jestem najlepsza
Dlatego, że jestem ładna
Dlatego, że wszyscy czują zazdrość
Przepraszam, jestem zajebista"

"A to dlatego, że jestem najlepszy
Dlatego, że ty nie jesteś
Odpowiedź jest prosta, to dlatego że nikt nie zwraca na ciebie uwagi
Nie posiadam tych rzeczy: czas, honor, strach, otyłość
Urodziłem się jako umalowana postać
Ludzie wokół mnie masują mnie z zazdrości
Oh, dalej ona jest królewną
Mam wszystko, prócz wzrostu, ale zawsze otwierają dla mnie drzwi
Zwą mnie sztucznym, mówiąc że nigdy nie byłem prawdziwy
Lecz Hyuna to osoba której ręki złapać nie możesz
Jest dla mnie jak siostra"

1. Brown Eyed Girls "Abracadabra"


Zacznę od tego, że dziewczyny wyglądają, jakby uprawiały najstarszy zawód świata, a przynajmniej tak są stylizowane, jak cały teledysk. +18 całkowicie +18!!!!!!!!!!!! Co tam się dzieję? Chyba w tym momencie dostałam raka........

"Weź, weź, oddaj mi siebie
Chciałabym zrobić wszystko, chciałabym zrobić jeszcze więcej
Bling, bling, jesteś moją fantazją, yeah
Zaryzykowałabym wszystko aby mieć Ciebie

Nie mogę już tego znieść, tęsknie
Czemu, do cholery, narzekasz? Utknąłeś w moim sercu
Urzekło mnie Twoje rozdarte zdjęcie
Błagam Cię, trzymaj się od niej z daleka"

Mam nadzieję, że to co jest zawarte w tym poście to  już wszystko co może się zdarzyć w k-popie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz