niedziela, 18 marca 2018

Music in 2017

Zestawienie piosenek 2017

Miejsca nr 1 z list New 10
Witam was bardzo serdecznie. W dzisiejszym poście, postanowiłam trochę podsumować rok 2017 pod względem muzyki, którą słuchałam. Aby wam pokazać jakie piosenki mnie urzekły w tym roku oraz jakie najczęściej słuchałam wpadłam na pomysł stworzenia listy.
Poprosiłam również moje koleżanki, które pomagają mi w blogu, by również zaproponowały swoje listy.  W tym poście pojawią się w sumie 6 list z piosenkami. Każda z nas przygotowała po 2 listy.

Na końcu jest jeszcze pewnie dodatek do tych list. 



Na pierwszej przedstawiamy wam nasz wybór 10 piosenek, które wyszły w 2017 roku. Druga zaś jest o piosenkach z innych lat. Zawracałyśmy uwagę, by przedstawić wam te najczęściej słuchane, które zwróciły na nas największą uwagę oraz starałyśmy się nie powtarzać zespołów. Druga lista opiera się głownie na naszych największych faworytach. 

Ilona

Top 10 - 2017 


  1. A.C.E  "Cactus
  2. BTS "Spring day"
  3. Jungup "Try my luck
  4. B.A.P "All the way up
  5. EXO CBX "Ka ching
  6. Minzy "Superwoman"
  7. Jessi "Gucci"
  8. G.Dragon "Bullshit"
  9. 24K "Only you"
  10. N.Flying "The real" 

Top 10 - Ever


  1. B.A.P "Dancing in the rain
  2. Mad Clown "Fire
  3. Hyolyn "Paradise
  4. Monsta X "Tigher moth
  5. CNBlue "Intuition
  6. Red Velvet "Ice cream cake
  7. BTS "Fire
  8. Jonghyun "She is
  9. BTOB "Irresistible lips
  10. 2NE1 "Falling in love" 

Iza

Top 10 - 2017


  1. BTS & Steve Aoki"Mic drop
  2. BTS "Not today
  3. Taemin "Move
  4. Monsta X "Shine forever"
  5. B.A.P "Dystopia
  6. EXO "Been through
  7. Seventeen "Don't wanna cry
  8. SF9 "Roar
  9. Stray Kids "Hellevator
  10. JBJ "Fantasy

Top 10 - Ever


  1. BTS "Blood sweat & tears
  2. Seventeen "Very nice
  3. EXO "Monster
  4. Got7 "If you do" 
  5. NCT127 "Limitless
  6. B.A.P "Ribbon in the sky
  7. Monsta X "Stuck
  8. Big Bang "Bang bang bang
  9. Shinee "Tell me what to do
  10. VIXX "Chained up"  

Marysia

Top 10 - 2017


  1. EXO "Power
  2. Loppy & Nafla "Internet war"
  3. Bang Jongguk "Yamazaki
  4. Taeyang "Wake me up
  5. Dreamcatcher "Fly High"
  6. H.Y.B.K "時發男娥 "
  7. IKON "B-day"
  8. Mad Soul Child "Fate"
  9. Blackpink "As if it's your last"
  10. TWICE "Signal"

Top 10 - Ever


  1. Big Bang "Bad boy"
  2. G.Dragon "Crayon"
  3. Shinee "Lucifer"
  4. Super Junior "Sexy, free & single"
  5. B.A.P "No mercy"
  6. 2pm "Take off"
  7. 2NE1 "I'm the best"
  8. EXO "Black pearl
  9. BTS "Save me"
  10. Amber "Borders"

Taki dodatek na koniec posta, to chcę wam zaproponować płyty, które naprawdę przesłuchałam i bardzo mi się spodobały, a swoją premierę miały w 2017. Te wszystkie utwory nie są zwykłymi singlami, ale najczęściej należą do pełnego lub mini albumu. Dlatego postanowiłam dodać wam ten oto dodatek :-)

Lista piosenek z 1. płyty

Płyty 2017

  1. BTS - LOVE YOURSELF 承 `Her`
  2. G DRAGON – KWON JI YONG
  3. B.A.P - ROSEBLUE 
  4. CNBLUE – 7ºCN 
  5. EXO - THE WAR
  6. Highlight - CALLING YOU
  7. IU -  Palette 
  8. MONSTA X - BEAUTIFUL
  9. GOT7 - FLIGHT LOG : ARRIVAL
  10. TAEMIN - MOVE 
Mam nadzieję, że podoba wam się ten post. Wiele pracy nad nim było. Starałam się mocno i było wiele walki jak ma to wyglądać. Listy są bardzo osobiste. Trudno było nam wybrać tak mało piosenek, bo k-pop, j-rock inne to worki bez dna. Każdy może znaleźć coś dla siebie, wystarczy otworzyć się na muzykę i brzmienie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz