sobota, 3 marca 2018

I'm not a robot

Dzisiejszy post będzie o dramie, którą przez tytuł naprawdę nie chciałam obejrzeć. Nie podobają mi się historię, w którym roboty mają przepisywane cechy tj. okazywanie emocji, bo dla mnie jest to nierealne i smutne. Bierze się to z tego, że zawsze dochodzi do miłości, a to nie może dać szczęśliwego zakończenia. Instagram i Facebook bombardował mnie krótkimi scenkami z tej dramy i choć były one urocze to myśl o miłości bez przyszłości mnie nie zachęcała.

"I'm not a robot"

Jednak coś sprawiło, że poczułam chęć obejrzenia jej. W pewnym urywku zauważyłam bardzo dziwne objawy choroby głównego bohatera, przez co pomyślałam wtedy, nie wiem dlaczego, że on też jest robotem. I tak pod wpływem emocji, zaciekawienia postanowiłam obejrzeć. W tym poście chcę was trochę zachęcić, bo warto obejrzeć.


Drama ogólnie opowiada historię pana, który jest chory. Jego przypadłość nazywana jest alergią na ludzi. Przez nią unika kontaktu z ludźmi, ale nie jest to łatwo. Ma swojego zaufanego lekarza, który próbuje mu pomóc, ale obecna medycyna jest bezradna.

Nagle grupa naukowców, chcą walczyć o przeżycie chcą mu jako jednemu z pływowych ludzi pozwolić przetestować robota Aji 3, która jest wzorowana na prawdziwej osobie. Główny naukowiec stworzyły ją na podstawie swojej byłej dziewczyny, która miała talent do wymyślania wynalazków, które miały pomagać ludziom, ale nie sprzedały by się w hurcie.  Dziewczyna po zerwaniu stała się główną inspiracją dla naukowca.

Nasz główny bohater zaintrygowany robotem widzi szansę na choć odrobinę normalne życie i postanawia spróbować testować funkcję robota. Niestety psuje się część, która musi zostać dostarczona z zagranicy, przez co naukowiec w desperacji prosi swoją muzę o pomoc. Choć ona uważa, że pomysł jest bezsensowny, to przez brak pieniędzy zgadza się. I tak dzieją się nieprawdopodobnego rzeczy, sytuację.

Osobiście mogłabym wam opowiedzieć całą historię bo jestem gadułą, ale historia jest bardzo wciągająca. Dla zachęcenia dodam, że jest tylko 32 odcinki odcinki po ok. 30 min. Występuje tam znakomita obsada, historia miłosna jest śmieszna, a zarazem wzruszająca. Pomijając smutne historie z życia głównego bohatera oraz inne wątki poboczne, bez których drama nie była to urocza drama. Bardzo serdecznie wam ją polecam.

Obsada:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz