niedziela, 21 kwietnia 2019

New 2019 - March

Witam was w ten piękny wielkanocny dzień.

Pewnie już dawno jesteście po śniadanku i może odpoczywacie, albo czytacie ten post już dawno po świętach. Oczywiście to nie jest istotne, bo istotne jest, ze w tym poście przedstawimy wam nasz ranking nowości marca.

W związku z tym, że Marzec jest pierwszym miesiącem wiosennym, to zmieniamy kolor przewodni na zielony

A teraz nie przedłużając zapraszam was na nasze zestawienie nowości marca.

Pełna lista utworów


10. Minho "I'm home"

28 marca 2019

Minho mnie tu urzekł - na liście Sugonator miejsce 6.

Za to, że Minho pokazał się z innej strony i zaskoczył mnie swoim wokalem; piosenka też jest niezła - na liście A.R.M.Y miejsce 9.


9. Argon "Master key" / Dean "Dayfly"

10 marca 2019 / 28 marca 2019

Cały czas chodzi mi refren po głowie - na liście ITKBlue miejsce 4.

Zaskoczyło mnie brzmienie tej piosenki. Jak widzisz raperów, a słyszysz delikatny vocal, nie przejdziesz obojętnie - na liście Sugonator miejsce 4.


8. Everglow "Bon bon chocolat"

18 marzec 2019

Fajna, niezły beat - na liście A.R.M.Y miejsce 4.


7. Chen "Beautyful goodbye"

31 marca 2019

To chyba mój ulubiony głos w EXO, więc nie widzi mi się ta lista bez niego - na liście Sugonator miejsce 3.


6. Mamamoo "gogobebe"

14 marca 2019

Ukochany zespół i cztery wariatki - na liście ITKBlue miejsce 2.

Jedna z tych, które bardziej się wyróżniały, ale to nie wystarczyło wyróżnienie od A.R.M.Y

5. Taeyeon "Four seasons"

22 marca 2019

Jak dla mnie co roku królowa wiosny - na liście ITKBlue miejsce 1.

4. Park Bom ft. Sandra Park "Spring"

13 marca 2019

No po prostu kocham, zasługuje na nr 1. - na liście Sugonator miejsce 1.

Ładny głos; przyjemna piosenka - wyróżnienie od A.R.M.Y


3. Stray Kids "Miroh"

24 marca 2019

Od dawna czekałam na coś co zwróci moją uwagę, po Hellevator  i doczekałam się - na liscie ITKBlue miejsce 3.

Z ich ostatnimi kawałkami bywało różnie, żaden mnie nie porwał tak jak Hellevator czy Mirror; ten jednak znowu przyciągnął moją uwagę do SK; bardzo chwytliwy - na liście A.R.M.Y miejsce 3.

2. Sunmi "Noir"

4 marca 2019

Ciekawy, ważny przekaz w teledysku - na liście ITKBlue miejsce 9.


Kocham jej głos, choć to raczej nie jest mój ulubiony kawałek od niej - na liście Sugonator miejsce 5.

Im wiecej słucham tym bardziej uwielbiam; bardzo podoba mi się MV - na liście A.R.M.Y miejsce 2.


1. BTS Intro "Persona"

27 marca 2019

Old school, RM zawsze jest świetny - na liście Sugonator miejsce 2.

Za tekst i rap Namjoona przede wszystkim - na liście A.R.M.Y miejsce 1.

O włos:
  • LambC "Treat you right" 31 marca 2019 Inne od reszty, no i boska gitara - na liście Sugonator miejsce 7. 
  • DinoSoul "Rainy season" 28 marca 2019 Beat miesiąca chyba - na liście Sugonator miejsce 8.
  • Deepflow "36 dangers" 5 marca 2019 Takie przypominające mi dobre hiphopowe czasy ^^ - na liście Sugonator miejsce 9.
  • Epik High ft. Crush "Love drunk" 11 marca 2019 Broni się samo - na liście Sugonator miejsce 10.
  • Bastarz "From Seoul" 25 marca 2019 Nie spodziewała się takiego lekkiego utworu- na liście ITKBlue miejsce 6. 
  • Hong Jinyoung  "Love tonight" 8 marca 2019 Powrót do muzyki lat 90 kocham; smak dzieciństwa, disco - na liście ITKBlue miejsce 7.
  • Kard "Bomb bomb" 27 marca 2019 Jak zawsze moje rytmy - na liście ITKBlue miejsce 8.
  • Eden "Suffering for love" 15 marca 2019 Te utwór dla mnie płynie - na liście ITKBlue miejsce 5.

  • Key "I wanne be" 3 marca 2019 Za pierwszym razem nie urzekła mnie, ale teraz po prostu znakomite - na liście ITKBlue miejsce 10.  Niby niczym szczególnym się nie wyróżnia, a jednak wpada w ucho - na liście A.R.M.Y miejsce 8.

  • Dalsooobin "Katchup"  5 marzec 2019 Fajna piosenka, taka inna, ma coś w sobie - na liście A.R.M.Y miejsce 6.
  • Loann "Let you go" 1 marzec 2019 Przyjemna i relaksujaca - na liście A.R.M.Y miejsce 5.
  • TXT "Crown" 4 marzec 2019  Urocza - na liście A.R.M.Y miejsce 6.
  • Pentagon " Sha la la" 27 marzec 2019 Całkiem chwytliwa; wahałam się mocno czy jednak nie dać w tym miejscu Lee Gikwanga, bo jego piosenka była naprawdę dobra, to samo z Park Ji Hoonem, ale niestety musiałam ich wrzucić do wyróżnień - na liście A.R.M.Y miejsce 10.


Wyróżnienia:

  • Hot place "TMI" 28 marzec 2019 Taki chwytliwy rytm 

  • Park Ji Hoon "L.O.V.E" 26 marzec 2019  Jakoś mnie wciągnęło; trochę ubolewam, że nie wcisnęłam jej do TOP10 
  • Wooseok x Kuanlin "I'm star" 11 marzec 2019 Piosenka może mnie jakoś nie porwała, ale wykonanie i visuale na poziomie 
  • Ravi "See - Trought" 19 marzec 2019  MV w Warszawie? Sztosik 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz