piątek, 31 marca 2017

New 10 - March 2017

Dzisiaj pojawi się lista piosenek znanych zespołów koreańskich, które wróciły i ich promocja wyszła w marcu. Choć wstępnie te blok tematyczny miał się pojawiać co dwa miesiące, to ten okazał się tak bogaty w comback's, że nie miałam wyboru.
Naprawdę w marcu wyszło bardzo dużo utworów znanych zespołów, więc ci pojawią się w zestawieniu, ale nie mogę pominąć też tych zupełnie nowych trochę mniej znanych, więc o nich tylko wspomnę.

10. Mad Clown ft. Suran "Love is a dog from hell"



15 marca 2017 Starship Entertainment
Piosenka jest lekka i przyjemna. Refren jest wpadający w ucho oraz rytm i linia melodyczna i wzbudza do bujania. Jeśli chodzi o teledysk to widoczna jest para na plaży w nagraniach profesionalnych i amatorskich. Widać też tą parę siedzącą w samochodzie. Można wnioskować, że gdy sceneria jest jasna to postacie są szczęśliwe i zakochane, zaś gdy jest ciemniej to zauważalne są troski i problemy, które w miłości się zdarzają.

9. GFriend "Fingertip"


5 marca 2017 Source Music

Wcześniejsze utwory dziewczyn są bym powiedziała cukierkowe, a przynajmniej teledyski. Ten w zupełności do niego nie należy. Zacznę od tego, że muzyka jest o mocniejszym bicie z wpadającym w ucho refrenie. W teledysku zaś dziewczęta emanują kobiecością, o czym świadczą stroje i układ choreograficzny. Myślę, że teledysk jest jednak bardziej chwytliwy, dla męskiej widowni, bo dziewczyny z strojach moro z bronią... Piosenka jest oczywiście promującą najnowszy album "The awekening", na którym znajdziemy jeszcze 5 innych utworów.


8. Girl's Day "I'll be yours"


26 marca 2017 Dream Tea Entertainment
Mocny bit dziewczęcy z bardzo chwytliwym refrenie, który bardzo mocno się zagnieżdża w głowie. Sama muzyka jest wpadająca w ucho. W teledysku występują dziewczyny w otoczeniu facetów, którzy są na nie zapatrzeni. Żaden nie potrafi się im oprzeć, poczynając od bokserów, po facetów u golibrody, aż po pracownika hotelu... Ale jak się dziwić, skoro są ubrane tak seksownie. Jeśli chodzi o choreografie to jest jak zwykle u Girl's Day bardzo kobieca i wręcz wyzywająca. Piosenka promuję płytę "Everyday", na której jest jeszcze 5 innych utworów + wersja instrumentalna piosenki promującej.

7. CNBlue "Between us"



20 marca 2017 FNC Entertainment
Chłopcy utwór od razu zaczęli od refrenu, więc ja też tak zrobię. Jest on po prostu genialny. Ale czego można było się spodziewać od chłopaków. Bardzo mi się podoba koncepcja teledysku, bo podczas gry widoczni są wszyscy członkowie z bliska, bo każdy ma swoje parę sekund. Fajne jest to, bo perkusista zazwyczaj jest tym najbardziej zaniedbanym, a ja lubię popatrzeć na chłopców uderzających w gary. Teledysk jest wykonany w bardzo minimalistyczny sposób, ale te zbliżenia na chłopaków rekompensują wszystko. Piosenka promuję płytę "7oCN", na której znajdziemy jeszcze 5 utworów.

6. Day6 "How Can I Say"


5 marca 2017 JYP Entertainment
Pewnie niektórym może się wydawać, jak to Day6 jest wyżej w notowaniu od CNBlue (chodzi o osoby, które mnie znają oczywiście). Wiąże się to z tym, że bardzo mi się podoba koncept, że przed każdym 6 konkretnego miesiąca pojawia się nowa ich piosenka. We wcześniejszej liście uwzględniłam tylko jedną, więc dzisiaj tym uhonoruję ten zespół. Jeśli chodzi o głos i gitary tego zespołu to są po prostu genialne i to jeden z nowych zespołów k-rockowych, których mogę wam gorąco polecić. Teledysk trochę takie retro (w sumie nie wiem jak to określić). Dużo zbliżeń na konkretnych wykonawców, ale również na perkusistę.

5. Got7 "Never ever"


12 marca 2017 JYP Entertainment
Teledysk jeden z tych, który niesie za sobą wiele teorii. Z jednej strony nie lubię tego, bo to  niszczy postrzeganie przeze mnie piosenki, a z drugiej strony czasami w pewien sposób wiążą się z tekstem, co mogę wybaczyć. Tu naprawdę trudno mi jest się wypowiedzieć. Chłopcy w teledysku wyglądają rewelacyjnie oraz jak na nich przystało układ choreograficzny jest na genialnym poziomie. Chwytny bit i refren, czego chcieć bardziej. Piosenka promuję płytę "Flight Log: Arrival", na której jest jeszcze 7 innych utworów.

4. Monsta X "Beautiful"


21 marca 2017 Starship Entertainment
Długo się zastanawiałam, który z zespołów powinnam uhonorować tą pozycją, ten czy Got7. I tak wygrało Monsta X, bo prawdę mówiąc tych chłopaków kocham trochę bardziej, ale tylko trochę... Choć po tytule moglibyśmy spodziewać się przepięknej piosenki, to chłopakach nie sposób spodziewać się mocnego uderzenia, co po usłyszeniu tej piosenki się właśnie stało. Ta piosenka, choreografia, chłopcy są tak genialni, że aż boli. Jak oni to robią. Nawet trudno jest mi się wypowiedzieć o teledysku bo patrzę na niego jak zahipnotyzowana i nie potrafię go opisać. Chłopcy zabijacie mnie. W dodatku ta piosenka promuję ich nowy album "Beautiful", na którym znajdziemy jeszcze 9 tak genialnych utworów.

3. Highlight "Plz Don't Be Sad"


19 marca 2017 Around Us Entertainment
Moje podium marca. Na najniższym stopni jest oczywiście ta oto piosenka. Jest ona drugą promującą płytę "Can you feel it?". Pierwszą jest "It's still beautiful", która też jest piękna, ale gdy pojawiła się ta to ja odpłynęłam z miłości. Ten zespół nazywał się wcześniej Beast, ale po zmianie wytwórni chłopaki musieli również zmienić nazwę. To nie przeszkadza oczywiście prawdziwym fanką (jeszcze nie należę do tego grona, ale wszystko przede mną), bo skoro ich utwory są nadal świetne, to czego chcieć więcej. Stroje i niektóre sceny w teledysku są naprawdę przezabawne. Nie sposób smutać słuchając i oglądając ten utwór i musze przyznać, ze naprawdę mnie wprawia w świetny nastrój. Teraz gdy znów wydłuża nam się dzień i jest tak dużo słońca to tylko ta piosenka na cały regulator i można bansować.

2. BTOB "Movie"


6 marca 2017 Cube Entertainment
Do tej wytwórni wcześniej należeli chłopaki z Highlight. Chłopcy musieli znaleźć się na podium, nie było innego wyjścia. Piosenka idealna do tańczenia, co udowadniają chłopcy w teledysku. Ten bit jest zupełnie w moim stylu, więc gdy tylko go słyszę to od razu się gibię.  W teledysku znajdziemy nawiązania do postaci filmowych tj. Joker, czy sceny z filmów: "8 mila", czy "Kill Bill". Sam wideo klip ukazuje jakby marzenia, poczucia się jak postacie z filmów. Bardzo podoba mi się motyw gdy oni oglądają sceny odegrane przez nich, a następnie widzimy ich reakcje. Piosenka promuje płytę "Feel'em", na którym jest jeszcze 4 inne. Jeśli chłopcy będą wracać w takim stylu, to mogę umierać za każdym razem...

1. B.A.P "Wake me up"


6 marca 2016 TS Entertainment
Niezaprzeczalne numero uno w tym miesiącu. B.A.P to mój ultimate band i jak na razie nigdy się to nie zmieni. Z każdą nową płytą i piosenką, ja po prostu nie mogę poradzić sobie z emocjami. Od ogromnej euforii, po zdołowanie, że oni są tak świetnii. Geniusze, po prostu geniuszę. Gdy tylko zaczęły się pojawiać teasery, ja czekałam z niecierpliwością, a gdy wreszcie pojawił się ten upragniony utwór, to jestem pewna, że zaliczyłam parę zawałów... W tekście, w teledysku i przekazie utworu po prostu się zakochałam. Nie mogę się doczekać koncertu... Wygląd chłopaków jest nie do opisania. Nawet gdy teraz próbuję opisać wam to, aż serce mnie ściska. Piosenka promuję album "Rose", na którym są jeszcze 2 piosenki, równie genialne.


Jak właśnie zauważyliście ten miesiąc prawie w całości należał do boysbandów. Jak dla mnie zapisze się on w historii, aż tak że nie sposób chociaż podlinkować wam innych utworów, które wyszły i o których chce byście się czegoś dowiedzieli.
  • Blanc7 "Yeah" 2 marca 2017 Jackpot Entertainment
  • Viction "Eyez Eyez" 2 marca 2017 Plan A Entertainment
  • Brave Girls "Rollin'" 6 marca 2017 Brave Entertainment
  • Romeo "Without U" 7 marca 2017 CT Entertainment
  • Eric Nam ft. Somi "You, who?" 9 marca 2017 CJ E&M Music
  • Justin Oh ft. Hyolyn "Jekyll & hyde" 10 marca 2017 Spinnin' Records
  • MVP "Take it" 12 marca 2017 PH Entertainment
  • D-Lite (Daesung) "D-Day" 13 marca 2017 YG Entertainment
  • Seven o'clock "Echo" 15 marca 2017 Staro Entertainment
  • Cheska ft. A.C.T "Faded" 18 marca 2017 LOEN Entertainment 
  • J-Min "Alive" 19 marca 2017 S.M Entertainment
  • Rap Monster ft. Wale "Change" 19 marca 2017 Big Hit Entertainment
  • Pristin "Wee Woo" 21 marca 2017 Pledis Entertainment
  • Reddy ft. A.C.T "My lite" 23 marca 2017 HI-LITE Records
  • I'M "Save me" 29 marca 2017 MH Media
  • Red Velvet "Would U" 30 marca 2017 S.M Entertainment

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz