piątek, 16 grudnia 2016

First boysbands


Dzisiaj opowiem wam o pierwszych zespołach i ich piosenkach, od których zaczęła się moja miłość do k-popu.

Dramy i piosenki są zawsze ze sobą powiązane na youtubie, bo zawsze ktoś bierze te dwie składowe i łączy w coś nowego. Szukając jednej natykamy się na drugie. Tak poznałam mój pierwszy zespół BTOB




i ich w sumie dwie piosenki "Insane" oraz "Irresistible lips". Obie są o nieszczęśliwej miłości. Po obejrzeniu teledysków to do dzisiaj mam ściągnięte foty Lee Minhyuka i Yook Sung-jea. Drugim takim zespołem był Big Bang i piosenka "Haru haru", po której też ściągałam zdjęcia chłopaków z zespołu.

W dodatku do piosenek "Irresistible lips" i "Haru haru" mam posty ze swojego starego bloga "Me Hipnotizas", w którym wstawiłam tłumaczenia tych piosenek. Po prostu wypowiedziałam się jakie te piosenki są super.

Ostatnim zespołem z tamtego okresu, który ogromny wpływ na to jaką muzykę słucham był B.A.P. Pierwszym powodem był fakt, że ich piosenki mają ostre, męskie brzmienie, po drugie przez długi okres czasu nie znałam w ogóle teledysków i nie wiedziałam jak chłopaki wyglądają. Był to jeden z zespołów, który szybko nie "wygooglałam". Do dzisiaj nie wiem dlaczego tego wtedy nie zrobiłam, ale teraz jest to jeden z moich najukochańszych zespołów, a Kim Him-chan jest moją miłością. Ich piosenki miałam z aplikacji na której były tylko utwory. A sam zespół wyskoczył mi w propozycjach do ściągnięcia. Nie pamiętam która piosenka była pierwsza, więc wstawię listę z tamtego okresu:
Lista piosenek B.A.Pu:
  1. Warrior
  2. One shot
  3. Power
  4. No Marcy
  5. Badman
Jestem ciekawa waszych opinii?

Komentujcie, polecajcie i wchodźcie na mojego fanpaga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz