niedziela, 31 marca 2019

New 2019 - February



Niestety mojego rankingu lutego nie będzie, ale za to Sugonator i A.R.M.Y bardzo się postarały, więc to trzeba nagrodzić.



Zanim przejdę do mojego TOP 10 muszę powiedzieć, że trudno było zrobić ten ranking, bo jednak ten miesiąc był dość słaby jeśli chodzi o comebacki (nie mówię oczywiście o sidetrackach, tylko o piosenkach promujących) 
A.R.M.Y


Pełna lista utworów:

Ranking:

10. TREI - Gravity 

19 luty 2019

Nie porwało mnie, zdecydowanie wolę UP z ich repertuaru, ale piosenka, choć nie do końca w moim guście, jest spoczko ~ miejsce 9 na liście A.R.M.Y 



9. ITZY - Dalla Dalla / (G)IDLE - Blow for mind

10 luty 2019 / 19 luty 2019

Fajna piosenka, ale jest stanowczo za wysoko na tej liście. Niestety nie było już nic co wpadło by mi w ucho bardziej od Dalla Dalla ~ miejsce 7 na liście A.R.M.Y 

Nie byłam ich fanką, ale tym przekonały mnie do siebie ~ miejsce 7 na liście Sugonator

8. Young B - Revange / Key - Cold

16 luty 2019 / 14 luty 2019

Fajny klimat, całkiem spoko ~ miejsce 6 na liście A.R.M.Y 

Jego głos jest uspokajający ~ miejsce 6 na liście Sugonator

7. Jiselle - 받지마

1 luty 2019

Fajny beat ~ miejsce 5 na liście Sugonator


6. Monsta X - Alligator

18 luty 2019

Troszkę się zawiodłam, zdecydowanie słabsza niż ich poprzednie, taki średniak, ale i tak się mocno wyróżnia na tle większości bb. To miejsce głównie przez sentyment, bo uwielbiam MX ~ miejsce 8 na liście A.R.M.Y 

Jedyne sensowne, ostrzejsze rytmy w tym miesiącu ~ miejsce 8 na liście Sugonator



5. Hwasa - Twit / Infinite - Clock

13 luty 2019 / 13 luty 2019

Zakochałam się w Hwasie od jej występu na MAMA; przyjemna piosenka i świetny głos ~ miejsce 4 na liście A.R.M.Y 

Czekam na coś fajnego od bb, podoba mi się ich wokal ~ miejsce 4 na liście Sugonator

4. dosii - lovememore

27 luty 2019

Jest w niej coś urzekającego; za równio w piosence jak i wokalistce ~ miejsce 5 na liście A.R.M.Y 

Coś mi ta piosenka przypomina ~ miejsce 9 na liście Sugonator



3. SF9 - Enough / U Sung Eun - Deep

20 luty 2019 / 20 luty 2019

Podoba mi się zmysłowy klimat tej piosenki ~ miejsce 3 na liście A.R.M.Y 

Cudeńko R&B ~ miejsce 3 na liście Sugonator


2. Dreamcatcher - PIRI / Park Yoo Chun - Slow Dance

13 luty 2019 / 27 luty 2019

Uwielbiam; Dreamcatcher mocno wyróznia się na tle innych gb, rockowe brzmienie i gotycki klimat na duży plus ~ miejsce 2 na liście A.R.M.Y 

Wzbudza przyjemne uczucia ~ miejsce 2 na liście Sugonator


1. Taemin - Want

11 luty 2019

Bo to KRÓL TAEMIN, duh! Wszystko czego dotknie zamienia się w arcydzieło (chociaż bardziej podobają mi się sidetracki Artistic Groove i Shadow miejsce 1 na liście A.R.M.Y 

Czy ktoś ma wątpliwości, że to jest pierwsze? ~ miejsce 1 na liście Sugonator



Wyróżnienia:

  • GIAN PINK - Mirror Mirror 25 luty 2019 (Niezła, ale dałam ją na tę listę trochę z braku laku) - miejsce 10 na liście A.R.M.Y 
  • Los - Hustle 26 luty 2019 (rapsy dobre do słuchania, brakuje tylko takiego flow w mainstreamie) - miejsce 10 na liście Sugonator

  • Wanna.B - LEGGO 19 luty 2019 (fajna piosenka, ale wykonanie jakoś mi nie leży i dlatego jest poza TOP 10. Szkoda.) 
  • Zgirls - What you waiting for 21 luty 2019 (Miałam nie brać tego pod uwagę, bo jest w całości po angielsku, ale ta piosenka zasługuje chociaż na miejsce i bonusach, wpada w ucho, dziewczyny mają świetne wokale i nie brzmią jak kilkuletnie dziewczynki, co jest miłą odmianą)
  • ZBoys - No limit 21 luty 2019 (całkiem spoko, ale nie urywa tylnej części ciała)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz