niedziela, 10 marca 2019

The best music of the man's day

Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Mężczyzny.

W piątek pojawił się post z okazji Dnia Kobiet, stąd nie omieszkałam wymyśleć coś nowego na mojego bloga z okazji Dnia Mężczyzny. Dlatego tym razem będzie muzycznie. 

Wybierając utwory kierowałam się pewnym kluczem, który mam nadzieję okaże się dla was miłym zaskoczeniem oraz dodatkowo postanowiłam zaskoczyć was formą graficzną przedstawienia playlisty. 






Girls:

Touch my body Sistar
Hello b+tch CL
Egotistic Mamamoo

Bad boy Red Velvet
Excessive love Jessi
Siren Sunmi
Trust me Dreamcatcher

Mamma mia KARA
Up & down EXID
Something Girl's Day
I am the best 2NE1
Cause I'm god girl Hyuna

One shot two shot Boa
Friday night Sonamoo

Tell me Wonder girls
Hobgoblin CLC
Eraser Taeyeon

Mini skirt AOA
All night SNSD
Navillera GFrined
Solo Jennie

Dally Hyorin
Ah choo Lovelyz
Yes or yes Twice

Boys: 

Thriller BTOB
Hero Monsta X
Energetic Wanne One

Badman BAP
Easy love SF9
Sorry sorry Super Junior
Tempo EXO

Move Taemin
Up all night NFlying
Sentimental Winner
I'm OK Ikon
Can be better Highlight

Off road Pentagon
Fantasy JBJ

Tonight Big Bang
Hyde Vixx
Epiphany BTS

Mirotic TVXQ
Action Nu'est
Nillili Bambo Block B
Sherlock Shinee

Destiny Infinit
Adore U Seventeen
Yamazaki Bang Yongguk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz