niedziela, 3 marca 2019

New 2019 - January

Nie myślałam, że tak trudno będzie wrócić do systematycznego wstawiania postów, ale zbieram się i mam nadzieję, że to się uda. 

Oto ranking nowości ze stycznia 2019 i oczekujcie już rankingu z lutego :-) 
To zestawienie powstało wraz z Sugonator, której miejsca też są podane :-)

Pełna lista utworów ze stycznia

Nasz ranking:

10. Cherry Bullet "Q&A"

21 stycznia 2019

Sugonator: "Śmieszne" - miejsce 8 na liście

ITKBlue: "Ma w sobie coś interesującego" - miejsce 10 na liście

9. Favorite "Loca"

15 stycznia 2019

Sugonator: "Najmniej wkurzający gb" - miejsce 7 na liście

ITKBlue: "Naprawdę warte uwagi" - miejsce 9 na liście

8. Woody "Fire up"

23 stycznia 2019

Sugonator: "Inne niż reszta tych depresyjnych ballad" - miejsce 5 na liście


7. ATEEZ "Say my name"

15 stycznia 2019

ITKBlue: "Naprawdę fajne, szczególnie muzyka" - miejsce 4 na liście
6. ChungHa "Gotta go"

2 stycznia 2019

Sugonator: "Fajny beat, ale bez szału" - miejsce 10 na liście

ITKBlue: "Melodia i beat wpada w ucho" - miejsce 5 na liście

5. CLC "NO"

30 stycznia 2019

Sugonator: "Dziwię się, że to jest tak wysoko" - miejsce 3 na liście

4. Luna ft. Georgie "Do you love me"

7 stycznia 2019

Sugonator: "Fajny colab" - miejsce 2 na liście
3. Huta "YA"

15 stycznia 2019

ITKBlue: "Zmysłowy i teledysk i wokalista. Rozpływam się" - miejsce 1 na liście
2. Bang Yongguk "Hikikomori"

20 stycznia 2019

Sugonator: "Spoko" - miejsce 4 na liście

ITKBlue: "Jak zawsze przekaz najważniejszy" - miejsce 3 na liście

1. CODE KUNST ft. Lee Hi "XI"

15 stycznia 2019

Sugonator: "Najlepsze co było na liście. Moja mocna perełka" - miejsce 1 na liście


ITKBlue: "Genialne. Cały czas to nucę." - miejsce 2 na liście

Wyróżnienia:

  • Khun, Wei, Bit "Find the way" Sugonator: "Podoba mi się jak rapują" - miejsce 6 na liście
  • IKON "I'm OK" - Sugonator:  "Najlepsze od boysbandów" - miejsce 9 na liście
  • Onues "Valkyrie" ITKBlue: "Muzyka mi się z czymś kojarzy" - miejsce 6 na liście
  • LU:KUS "Faker" ITKBlue: "Zaintrygowali mnie" - miejsce 7 na liście
  • Pentagon "Cosmo" ITKBlue: "Po prostu mi się spodobała" - miejsce 8 na liście

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz