poniedziałek, 20 listopada 2017

Top10 - Sweet girls


Przez top10 chce wam ukazać trochę starszych utworów z kpopu, o których warto wiedzieć. Staram się wybierać stare piosenki, często zespołów bardzo znanych, które już się rozpadły. 

Choć za oknem jest ponuro, zimno to chce wam dać trochę radości z tymi jakże pozytywnymi i słodkimi piosenkami.


To zestawienie będzie tak słodkie, że skoki cukru są w zupełności normalne, ale uważajcie by was nie zemdliło od takiej ilości "sugar".  


Ogólnie przy każdej z tych piosenek mogłabym napisać: słodki teledysk, piosenka, choreografia, często w stylu disco. Dziewczyny poubierane w bardzo dziewczęco. Dla mnie te teledyski ukazują niewinna i naiwną stronę małych dziewczynek. Jednak wybierając te zespoły chciałam wam pokazać jak różnorodne są girlsbandy.

Trudno jest opisać tak słodkie zestawienie, więc odsyłam was od razu do obejrzenia teledysków.

Top10 - Sweet girls 

10. 2NE1 "Happy"
2 marca 2014

9. Hellovenus "Venus"
8 maja 2012

8. Orange Caramel "Magic Girl"
18 czerwca 2010

7. IOI "Dream Girls" 
3 maja 2014

6. Red Velvet "Ice cream cake"
15 marca 2015

5. Secret "I do I do"
8 grudnia 2013

4. Girl's Day "Darling"
13 lipca 2014

3. Sonamoo "I love u too much"
28 czerwca 2016

2. Apink "U You"
31 stycznia 2016

1. Girls' Generation "Lion Heart"
17 sierpnia 2015


Ciekawi mnie, czy znacie jeszcze inne słodkie piosenki innych zespołów, a może tych samych.  Może byście wybrali inne, do tego zestawienia, a może w innych kulturach też widzieliście tak przesłodzone teledyski i czy wam je się one podobają, bo ja przy nich naprawdę się słodko bawię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz